איך לבחור תיק גב לבית הספר?

בחירת תיק גב היא משימה היא משימה לא קלה. על מנת להתאים את תיק הגב לילדכם או אפילו לכם בתור סטודנטים, חשוב להקפיד ולדבוק התאמה משולמת של התיק לגב. התאמה זאת כוללת רצועות כתף עבות ומרופדות שלא מכבידות על הכתפיים והשכמות, שלד קשיח מאלומיניום על מנת שלא יכביד על הגב וסידור החפצים הכבדים כמה שיותר לגב.

מה חשוב לשים לב בעת רכישת תיק גב?

רגע לפני שאתם רוכשים תיק גב לבית הספר חשוב שתשימו לב למבנה התיק עצמו. ישנם לא מעט סוגים של תיקי גב הכוללים רצועות תומכות, חלוקת תיקים נרחב וכמובן שישנם לא מעט תיקי גב אורטופדים אשר מקלים על כובד הספרים שהילד סוחב לבית הספר. בעת רכישת תיק גב מחיר משתלם, חשוב שתשימו לב לדברים הבאים:

תיק הכולל שתי כתפיות ורצועות תומכות

בחירת תיק גב לבית הספר מצריכה תיק חזק ונוח אשר לא יכביד על הילד בעת סחיבתו לביה”ס וחזרה מביה”ס. תיק גב איכותי מתאים לילד חייב להיות עם 2 כתפיות ורצועות תמוכות על מנת להקל על העומס שעל כתפי הילד. נשיאת תיק עם רצועה אחת ולא שניים עלולה לגרום לבעיות גב ועמוד שדרה חמורות במיוחד בגיל צעיר מאוד ולכן הם לא מומלצים כלל וכלל. תשכחו מתיק גב מחיר נמוך, מה שמעניין זה תיק גב שלא יכביד על הילד בעת נסיעתו.

תיק עם כוונון כתפיות בעת הצורך

תיק הכולל כוונון רצועות בעת הצורך חשוב מאוד לילד הן מבחינת נוחות והן מבחינת הפעולה עצמה. כתפיות מתכווננות גורמות לתיק לשבת צורה יציבה על הגב של הילד ולא להתנדנד במהלך הדרך ולגרום לחוסר יציבה וכאבים בגב ובעמוד השדרה, לכן חשוב שתהיה אופציה זאת בתיק.

חלוקת תאים גדולה בפנים התיק

חלוקת תאים בפנים התיק עוזרת לחלק את החפצים שבפנים התיק בצורה שווה וכן לאחסן חפצים במקומות שונים בתיק, בין אם זה כיס לבקבוק השתייה או כיס למפתחות הבית, ארוחת בוקר ועוד.

חומרים קלים ועמידים

אם אתם רוצים תיק גב עמיד לאורך זמן שעשוי מחומרים קלים כדאי לכם לרכוש תיקים מחומר פוליאסטר, קנבס או בדים סינטטיים, ניתן אף לרכוש שילוב של כמה מהחומרים.