חמישה טיפים לאריזה יעילה יותר – מזוודות עלייה למטוס

נסיעה לחו”ל היא לא דבר נדיר כל כך אצל רובנו, בטח אם מדובר בגיחה קצרה לקצת בטן גב או לטיול אירופאי קצרצר. בכל פעם מחדש אנחנו נאלצים לארוז מזוודות עלייה למטוס ובדרך כלל קצת מתייאשים כי אין מקום לכל החפצים והבגדים שלנו, או סתם כי זה קשה. אז אם אתם טסים לטיסה קצרה, כדאי שתדעו איך לארוז נכון ככה שיישאר לכם מספיק מקום לכל מה שתרצו להביא איתכם.

איך לארוז מזוודות עלייה למטוס
איך לארוז מזוודות עלייה למטוס

הנה לכם חמישה טיפים שיגרמו לכם לפתוח את החופשה עם חיוך:

1. יאללה לגלגל – כדי לחסוך מקום וגם לשמור שהבגדים שלכם לא יתקמטו, פשוט גלגלו אותם והצמידו פריט אחד לשני. ככה לא תצטרכו לארוז אותם בערימות שישאירו הרבה מרווחים ביניהם

2. זהירות! שביר! – אם אתם אורזים פריטים שבירים וגם פריטים יקרי ערך אחרים החשובים לכם שאתם לא רוצים שינזקו, הקפידו למקם אותם במרכז המזוודה כאשר הם עטופים בבגדים ומוקפים בבגדים נוספים ככה שלא משנה מה עוברות מזוודות עלייה למטוס בדרך כלל וכמה מכות הן עלולות לחטוף, אותם פריטים לא ייפגעו מכך.

3. לא להתפזר – בכל נסיעה תצטרכו גם לארוז כל מיני פיצ’פקעס קטנים כמו סיכות, תכשיטים, משקפיים ועוד דברים שעלולים להתפזר לכם במזוודה. קחו איזשהו תיק תרופות קטן, קופסא גמישה או אפילו שימו אותם בתוך הנעל ותחסכו לעצמכם הרבה כאב ראש.

4. שקיות או לא להיות – קודם כל, את ההלבשה התחתונה והגרביים תוכלו לפזר בשקיות ככה תחסכו מקום במזוודה וגם את זוגות הנעליים תשימו בשקיות, כל נעל בנפרד, כדי שתוכלו לפזר אותם במזוודה וגם לא תלכלכו את הבגדים. חוץ מזה תמיד טוב לקחת איתכם אקסטרה שקיות כדי שתוכלו להפריד בין בגדים מלוכלכים לנקיים או לכל צורך אחר שיצוץ.

5. אל תגזימו! – זכרו, אתם נוסעים לחופשה קצרה ואתם לוקחים מזוודות עלייה למטוס אז אין צורך לארוז את כל הארון שלכם! התאימו מספר סטים של בגדים שיתאימו לכם לשלבים שונים ביום מבלי להביא אופציות רק בשביל שתהיה לכם הבחירה, כי אם תתקעו בלי חולצה או מכנס ליום מסוים – תמיד תוכלו לקנות חדשה. בנוסף, ככה תוכלו להשאיר יותר מקום לקניות ומתנות מבלי להיסחב בחזור עם מיליון תיקים ולהסתכן בתשלום על משקל עודף.

אז בואו לארוז מחדש את מזוודות עלייה למטוס שלכם

בקיצור, הקלו על עצמכם וארזו בחוכמה! ככל שתחסכו מקום ותארזו יותר ביעילות ככה יהיה לכם יותר נוח בחופשה להוציא דברים מהמזוודה וככה הם גם לא ייפגעו או ייהרסו.