למה כדאי לקנות תיק נשים מעוצב?

תיק לאשה גורם לה להרגיש חופשיה

תיקה של אישה הוא פריט אינטימי. עם החבר הכי טוב שלך לצידך, התיק, את יכולה להתהלך בחופשיות. בכל שעה ובכל מקום שלא תהיי, התיק שאת נושאת איתך מעצים את היום שלך, ומאפשר לך רוגע, שקט נפשי וכמובן סדר וארגון שכולנו חפצים בו. ללכת עם ולהרגיש בלי זה לא סתם קלישאה, זה הדבר האמיתי. תיק לאשה נותן מראה מכובד, אשה עם תיק יוקרתי היא אישה רצינית

 

לבטא את עצמך

תיק נשים הוא פריט כל כך בסיסי שאומר עליך כל כך הרבה.

בין אם מדובר בתיק בסיסי, מעוצב, או יוקרתי, ניתן לראות את הטאץ’ האופנתי ממרחק רב, את חותמת הביטוי האישי על פני האנשים המשתאים, המתעניינים והמתסקרנים. זה מרגיש נכון הרבה יותר לך ללכת עם התיק שאת הכי מתחברת אליו, זה שנוח לך איתו ולהציגו ברבים עם מסר ברור לגבי מי ומה את.

 

להיראות במיטבך

תיק נשים מעוצב משלים משווה לך לוק מנצח, שהולך איתך לאורך כל היום.

את מועצמת ומלאת ביטחון וחשה כל כולך בתוך הרגע. ללכת ברחוב, בקניון, לפגישה או סתם להליכה, עם הרגשה נפלאה שלא תסולא בפז. את נפגשת עם חברות ורוצה להפגין את הלוק שאומר עלייך

 

תיקי נשים ויגור – משנת 1955

 

תיקי נשים של ויגור מיוצרים ברוח התקופה מחומרים איכותיים ביותר. תיקי נשים של חברת ויגור מחדשים ומתחדשים כהרף עין במגמות ובטרנדים העכשוויים ביותר. תיקי נשים של ויגור מיוצרים באיטליה ע”י מעצבים ויצרני תיקים מקצועיים ומסורים. המוניטין שלנו הולך לפנינו בשיווק תיקי נשים איכותיים לכל דורשת.

תיק אופנה ויגור

מותג מנצח למראה מנצח

הכירי את ויגור – מותג איטלקי מוביל וותיק שיודע בדיוק לקלוע לטעם שלך. המותג הוא סמל לאיכות אירופאית קפדנית עם מסורת רבת שנים של ייצור תיקי נשים איכותיים במיוחד. התיקים עם מוטיבים שיקיים, במראה יוקרתי ועדכני.

 

תיקים לכל מטרה

לכל אחת ואחת יש את התיק שלה ואפשר לראות זה בבירור בתיקי ויגור המיוצרים באיטליה.

תיקי גב

דוגמת תיק גב לנשים במראה מושלם, עם תא אחסון גדול ומרווח. רצונות מתכוונות וגם רוכסן אחורי וקדמי לנוחות מירבית.

תיקי צד

ללכת עם תיק קל משקל ואופנתי. תאים מרווחים שיאפשרו אחסון רב ופרקטיות, ורצועה מתכווננת לנוחות מירבית ורוכסן אחורי לאחסון מהיר וקל.

בין אם זה פאוץ’, תיק צד,  תיק גב או תיק לערב. כל אחת יכולה להנות מהתיק האופנתי הכי מתאים לה.

 

אחריות ספק ל-6 חודשים

ויגור מאמינים שכאישה איכותית, מגיע לך לקבל אחריות איכותית. אצלנו בויגור תקבלי אחריות ספק ל-6 חודשים מרגע הקנייה.

 

ויגור – ללכת עם איכות

תיקי ויגור יצרו לעצמם מוניטין במשך השנים של תיקים מפתיעים במחירים לכל כיס, תוך שמירה על היופי, המודרניות והיוקרה בתיק שהוא לא פחות מקלאסיקה.

בואי גם את לנסות את התיקים של ויגור.