תיקי גב לנשים – המדריך לבחירת התיק הבא שלך

הקיץ מגיע וכמו שאתן כבר יודעות, בקיץ נמצאים יותר בחוץ ואי אפשר לצאת מהבית בלי תיק שהופך את הלוק שלכן ללא פחות ממושלם. אז כדי שלא תישארו ללא מענה, הנה מדריך קצר על איך לבחור תיקי גב לנשים מתוך כל התיקים שמסתובבים להם בחנויות.

תיקי גב לנשים – מתיק

מה הסגנון שלך – תיקי גב לנשים

ראשית כל, את חייבת לדעת מה הסגנון שלך. התאמת התיק לאופי שלך, לסגנון החיים וללבוש הקז’ואלי שלך הם המפתח לחיבור המושלם בין כל החלקים. אם את בחורה קצת מופנמת שאוהבת את הלוק הקלאסי, אז לכי על תיקים לנשים המתאימים לכך, כמו למשל תיק הגב השחור הבינוני עם הרצועות הארוכות. מתאים לכל אירוע ובעיקר מתאים לכל צבע בגלל היותו שחור.

כמו כן, אחד הדברים החשובים בבחירת התיק הוא הצורך. האם זה תיק ליציאות ובילויים או סתם תיק ליום יום? ללימודים או לעבודה? אולי בכלל לים? כשאת בוחרת תיק חשוב מאוד שהוא יהיה הנוח ביותר בשבילך במצבים השונים. תיקי גב לנשים יכולים לתת מענה מצוין בצרכים שונים אם כי גם להם מגוון סוגים שעלול לבלבל אתכן.

אסתטיקה של תיקי גב

לעומת זאת, תיק צד קטן הוא התשובה שלך אם את בחורה שאוהבת מאוד אסתטיקה. עם התאים המחלקים אותו, תוכלי לסדר את כל החפצים שאת צריכה ועל הדרך גם להפגין מעט שובבות עם עיצובים שונים ומעניינים שיש לתיקים האלו להציע.

למשל, תיק גב למחשב הוא כנראה לא אותו תיק גב שתרצי לצאת איתו לערב. ותיק צד לא מתאים לסחוב ספרים ומחברות כי הגב שלך ייפגע. לכן, כשאת בוחרת את התיק שלך תמדדי אותו ותנסי לדמות מצבים שונים בהם אולי תרצי ללכת איתו, כדי שבזמן האמת תוכלי לסובב ראשים מבלי להזיק לגוף שלך תוך כדי.

לסיכום, כשבוחרים תיקים ובעיקר תיקי גב לנשים, אתן צריכות לקחת בחשבון את כל האפשרויות של מתי תלבשו אותו ועם מה הוא מתאים לכן, כדי שלא סתם תצברו מלא תיקים שאחרי שבוע תפסיקו ללכת איתם. התיק שלך הוא חלק בלתי נפרד מהלוק והגיע הזמן שגם בו תשקיעי.