תיקי ויגור – תיקים אירופאים מדליקים שכולם נשיות מתפרצת

ארון הבגדים שלך מלא בפריטים שימושיים ונוחים, אבל אצל כל אחת ואחת, יש את התיק הזה שיש לו משמעות מיוחדת בעינייך.

כשאת מדמיינית את התיק שהיית רוצה, זאת משימה לא כ”כ פשוטה. הרי יש כל כך הרבה אפשרויות לבחור מהן. לכל אחת ואחת יש טעם שונה לגמרי ואת, שיודעת מה את רוצה, יודעת בדיוק מה הטעם שלך.

 

הכירי את VIGOR – מותג באיכות אירופאית

תיקי נשים ויגור הם מיטב התוצרת האירופאית. חברת ויגור עובדת מזה שנים רבות מול מיטב המעצבים באיטליה והם – מבינים בתיקים. זה לא סוד שאת צריכה תיק שיעשה לך את זה, ולא סתם עוד פריט לאוסף.

שילוב מושלם בין שימושיות לבין יופי של תיק שבכל העולם ייחשב לשם דבר בעיני כל מתבונן.

תיק נשים ויגור

 

ויגור- יהלום של תיק

תיקי נשים ויגור מאופיינים בדגמים מעוצבים ומחומרים מאוד איכותיים ומשובצים באבנים דקורטיביות שמשוות לתיק מראה נוצץ ומודרני. תיקי הנשים של ויגור מקבלים טאץ’ אישי לכדי תיק בגימור באיכות גבוהה היוצר נופך מרשים למראה. התיקים נוחים מאוד, פשוטים וקלילים, ומקרינים זאת כלפי הסביבה, כך שאת נהנית מתיק מחמיא שמוציא ממך את החיוניות, הכיף והאור כשאת עונדת את תיק הויגור שלך.

 

תיקי ויגור-עיצובים מדליקים בקטע אחר

בין העיצובים הטרנדיים והחדשניים של ויגור תמצאי תיקי עור  מדוגמים, סקסיים וחושניים כפי שמיטיבים לעשות בארץ המגף (והתיק). התיקים מצטיינים באסתטיות מתקדמת והיי-קלאס המגדירה מחדש את היופי שבתיק.

 

תיקים שמקרינים נשיות אחרת

תיקי ויגור הם תיקים חושניים וסקסיים, מאופיינים בצבעים עזים ועוטפים בקלאסיקה האירופאית על כל גווניה. התיקים נותנים את ההרגשה שאת אישה אירופאית בעלת טעם אקסלוסיבי ולא שגרתי.

התיקים שומרים על אותנטיות כחלק מהקסם ומקוריים כולם, ללא משוא פנים ומשקף אותך בדיוק.

הנשיות שלך מקבלת פרגון נפלא שמקורו בתיק חמוד, בצורה מעניינת ובצבעים עזים ומודגשים כמו שחור מבריק או צהוב קטיפתי, שלא ישאיר אף אחד אדיש.

הדבר ניכר גם בפרטים הקטנים,רצועות התיק עשויה חומרים נעימים למגע ומלאכת מחשבת.

כיסים ורוכסנים שמוסיפים את הטאץ’ של הפרטים הקטנים יוצרים מראה שלם בו תיק הויגור שלך הופך ליצירת אומנות של ממש המסובבת ראשים בארץ ובעולם.

דוגמאות בהן גימור דמוי עור קטיפתי וסולידי לצד בדים מיוחדים בגימור נוצץ ומלא חן. הדפסים מעניינים שתופסים את העין.

מנעד הצבעים של תיקי ויגור הוא תאווה לעיניים. צבעים רעננים, מלכותיים, מבהיקים וססגוניים

כמו צבע אינדיגו או צבע ירוק לימון, שחור כסוף, מנומר שחור ועוד, כולם הם חלק מהמחשבה הססגונית, התכנון ותשומת הלב המושקעת בכל אחד מתיקי הנשים של ויגור.

והכל מקורי לחלוטין ובאיכות גבוהה!

תיק נשים של ויגור

VIGOR – המומחים לתיקים משנת 1955

 

תיקי נשים של חברת ויגור מחדשים ומתחדשים כהרף עין במגמות ובטרנדים העכשוויים ביותר. תיקי נשים של ויגור מיוצרים באיטליה ע”י מעצבים ויצרני תיקים מקצועיים ומסורים. המוניטין שלנו הולך לפנינו בשיווק תיקי נשים איכותיים לכל אישה.

 

אחריות הספק לשישה חודשים

ויגור רואים בך אישה איכותית, וככזאת זכאית להינות מתנאי אחריות מיטביים. יחד עם כל אחד מהתיקים, בויגור תקבלי אחריות ספק ל-6 חודשים מרגע הקנייה.

 

ויגור – איכות שבאה איתך לכל מקום

תיקי ויגור יצרו לעצמם מוניטין במשך השנים של תיקי בוטיק במחירים לכל כיס, תוך שמירה על היופי, המודרניות והיוקרה בתיק שהוא יצירת מופת, לא פחות לא יותר.

בואי גם את לנסות את התיקים של ויגור ולהינות ממשלוח חינם עד לבית הלקוח.